05 de febrer 2022

UNIVERS



cada cercle un camí
i cada camí un món imprecís

recorreguts de silenci
seuen en els bancs del passeig
sense gaires ganes
de contar temps passats

què dir de les meves pors?
dels meus neguits?
de la tristor i les pèrdues?
com compartir el pes del temps
sense tu?
quines paraules expressarien
l’emoció que em nega els ulls
quan recordo... el tacte de la teva mà
agafant la meva
i aquella mirada que em traspassava
quan et sentia a prop meu
i els silencis? callats i plens
com les fulles, que des de la finestra,
dels arbres vèiem caure

ara vaig dibuixant el cercle
amb els records de temps passats...
amb mots que ja no escriuré
però que porto a dins escrits...

cada mot un instant
cada vers un moment
cada poema un món
i en aquest cercle inacabat...
... cada pensament un univers




*

http://parlemenpoesia.blogspot.com/2011/04/queda-el-cercle-marcat.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per les teves paraules...