14 de febrer 2022

Retorno d’un altre temps


ESCOLTO EL VENT (II)

 

Retorno d’un altre temps
retorno d’un passat no acabat
i en arribar a la vora
del mar,
em rep del poble petit
la veu del campanar,
sona amb veu engolida
la vella campana
d’aquell antic ahir.

Torno,
i busco entre carrers,
vells amics, racons,
amb regust de petons
i abraçades
mai oblidades.

Vinc de lluny
i no sé que trobaré,
potser el res i el ningú
seran els llençols
on avui dormiré.

El vent em parla com sempre
amb veu de fidel amic
em recorda la fugida,
em prega la retrobada.

M’apropo a la platja,
platja de mar tranquil·la
que em retrata aquell dia
i regala un mirar
quiet,
voldria volar
més enllà de la sorra blanca,
però pas a pas
retallo el temps distant
i escolto del campanar
uns vells coneguts cants
en tocar-te suaument les mans.

 

https://parlemenpoesia.blogspot.com/2022/02/escolto-el-vent.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per les teves paraules...