13 de febrer 2009

M’encega la llum

Busquem el que coneixem (IV)

M’encega la llum
de les teves paraules
i em marquen
un camí a seguir,
però tot i així tantejo les parets
perquè no m’hi veig.
No puc escoltar la teva veu
tot i que puc escoltar
el cant dels ocells
i el flux de l’aigua que corre.
M’imagino el so
que marquen les teves cançons
i la música que sona en els teus silencis.
També escolto el xauxineig
de la pluja en caure
al terra fent bombolles carrer a vall
i morir en la primera entrada
de la claveguera.
Oloro la roba molla
amb el perfum de l’aigua
que cau del cel,
un lloc on deus estar
destriant les properes paraules
que els teus servents m’enviaran,
mentre jo escolto la cançó
que suposo t’agradaria escoltar.
I en la meva ceguesa
es mouen els peus imitant un ball
que aquella música em durà
a conèixer el que cerco
i a buscar per conèixer
més lo que busco.
Sigui el que sigui el que trobi,
una llum,
un vol d’ocell,
un rierol,
o una llunyana il•lusió,
hauré de veure
que en faig
i si he d’amagar
aquest tresor o ensenyar-lo
i que ell si, vegi la llum i senti el so
de tot el que és...

Safe Creative #0902122559100

3 comentaris:

  1. Que bonic.

    A mi també m'encega la llum, la meva llum i la dels altres. D'alguns en concret, de pocs més aviat...

    M'agrada el vostre estil, com ja us he dit algun cop.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Tal i com les gotes d'aigua cauen al terra i despres recorren el seu cami carrer avall, les meves llagrimes anaven caient pel meu rostre fins haver d'aixugar-me...mentre les vostres paraules lentament anaven essent llegides i assimilades en la meva ment...

    Com que la interpretacio sempre es lliure, m'he pres la llibertad d'entendre el poema de la manera mes dolça que he pogut, captant els versos "...amb el perfum de l'aigua que cau del cel, un lloc on deus estar..." i aixi pensant que de qui es parla es d'algu que ja ha marxat i del qual ara tan sols queden records, i una estrella seva al cel...

    Espero que pugui sentir qualsevol canço escoltada, desitjo que pugui veure el vol dels ocells i que rebi aquestes precioses paraules amb tota la tendresa amb la que jo les he pogut llegir i tu las has volgut escriure!

    Precios!

    Petonets

    ResponElimina
  3. Si pots escoltar
    les aus i l'aigua
    aleshores
    pots escoltar
    a éssers
    purs.

    ResponElimina

Gràcies per les teves paraules...