20 de març 2018

ESPERA'M

 

fragment d'ORFE DE MOTS (Qui sap si...)


orfe de mots et sents?
i jo en la indigència de paraules

on són aquells mots meus breus i petits?
només en vull uns bocins del seu so
per embolcallar-te
en aquests vespres de foscor
i compassar les teves passes
i allunyar el silenci
que no em deixa dir

espero!
deixo passar el temps
i quan torni la seva veu
t’atansaré tot allò que ens queda per dir
vull escoltar els teus versos
i mirar com naixen dels meus
vull acaronar la gespa mullada del matí
i dibuixar els colors d’una cançó

orfe de mots... et sents?

els cerco a cada instant
m’emmirallo en la mar tranquil·la
... i busco entre els seus tresors
l’encert d’una troballa

espera’m... tornaré aviat

  

http://parlemenpoesia.blogspot.com/2017/03/orfe-de-mots.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per les teves paraules...