23 d’octubre 2009

Si fos per tu



http://parlemenpoesia.blogspot.com/2009/10/si-fos-per-tu.html

Si per tu fos (II)

Si fos per tu,
el meu pit seria el mur
on descansaria
la teva espatlla esperant
el fi d’un dia esgotador.
Si fos per tu,
els meus ulls serien el mirall
on reflectir-se eternament.
Si fos per tu,
el meu cor seria la bomba
que inflaria els teus somnis.
Si fos per tu,
cadascuna de les parts
del meu ésser
tindria en tu una utilitat
o una raó de ser.
Si fos per tu,
el verb estimar seria un verb
eternament conjugat.
Si fos per tu,
el meu cos no hauria envellit
i tindria la força
de la teva joventut.
Si fos per tu, el meu...
Però no pots aturar
la força de la natura,
ni dur un riu
fins el seu naixement,
m’assec doncs a la punta
d’un banc a prendre el sol,
cada cop més tebi,
cada cop més fred.
Si fos per tu,
el meu cor bategaria
sempre al teu costat.
Safe Creative #0910224736923

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per les teves paraules...