04 de maig 2022

He trobat

He trobat

el fang amb que es fan

el somnis

i n’he començat a modelar

un,

on sortim tu i jo,

un somni petit i blanc,

no preguntis,

m’ha sortit així.

Polièdric,

pots mirar-lo de mil maneres

i gairebé sempre veuràs

el mateix,

tu i jo, fora del temps,

plens de vida,

amb alegres records

del que ens envolta

i que compartim.

Perquè blanc,

potser per la conjunció

de tots els colors.

Perquè petit,

perquè només hi cabem

tu i jo.

Sense més paraules,

sense més records.

Sense cap més il·lusió

que compartir-ho tot.

Podria modelar

altres somnis,

però aquest petit i blanc

és l’únic que vull

perquè hi ets tu

i el silenci perdut

d’aquell primer instant.

 

https://parlemenpoesia.blogspot.com/2022/04/sense-somnis.html

 

3 comentaris:

  1. On has trobat fang per a modelar somnis? És que a mi m'agradaria anar-ne a buscar.... Petit, ja m'agrada perquè les coses petites són les que ens fan viure, i fantàstic que només sigui una estança per a dues persones, i molts records que no ocupen lloc...I blanc ja m'està bé , és el color de la neu!
    M'ha agradat molt , Maria. Petonets.

    ResponElimina
  2. Un somni totalment fet a mida , no es pot demanar més ! . Com la Roser, també m'agradaria trobar fang d'aquesta qualitat , per construir-ne els meus :)
    Salut !.

    ResponElimina
  3. Un somni fet a mida, en aquest cas a mida de dos.
    Guarda't aquest fang per poder-ho fer tant com vulguis.

    Aferradetes.

    ResponElimina

Gràcies per les teves paraules...